|

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام الماس فرودگاههای کشور

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام الماس فرودگاههای کشور

سفر سرآغاز مسیری جدید برای رسیدن به آینده جذاب و بازنگری روزهای گذشته است ، بر این اساس و برای رسیدن به پیشرفتها و جذابیتهای هر سفر شرکت تاو آویژه پارس با تحول در صنعت خدمات فرودگاهی کشور و با رعایت استانداردهای جهانی در جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات نوینی را در راستای آسایش و رفاه حال مسافرین محترم ارائه می نماید.

به گزارش کن نیوز؛ در همین راستا حامد احتسابی رئیس هیئت مدیره و مجید باقری مدیر عامل شرکت تاو آویژه پارس در گفتگویی با خبرنگار کن نیوز ضمن بیان این نکته که جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام با نظرسنجی و رضایت 97 درصدی به فعالیت و خدمات رسانی خود مشغول است اظهار داشت: تلاش ما بر این بوده تا با ارائه خدماتی خاص دغدغه هایی اعم از ویزا، خدمات به حیوانات خانگی و سایر مواردی که گردشگران خارجی به آن نیازمندند را فراهم آوریم.

مجید باقری مدیر عامل شرکت تاو آویژه پارس با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از جمله ارز مسافرتی، خدمات به مسافرین کم توان و سالمند دوری از صف های طولانی و پذیرایی ویژه و نیز آرامش و آسایش خاص سالن انتتظار cip، می تواند تا حدودی طبع مشکل پسند همراهان جایگاه اختصاصی فرودگاه امام(ره) را راضی نگه دارد.

IMG_20240629_200005_015

حامد احتسابی رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس یادآور شد: با توجه به بحث آموزش پرسنل در حوزه خدمات ، تشریفات و عملیات می توان اعلام کرد که بهترین پرسنل در این جایگاه آماده خدمت رسانی بوده و به نقل قول از مسافران خارجی که به ایران سفر می کنند بهترین جایگاههای تشریفات اختصاصی دنیا در ایران است.

رئیس هیئت مدیره تاوآویژه پارس ضمن اشاره به دهم تیرماه و روز صنعت بیان داشت: برای نیل به گسترش صنعت گردشگری پویا در کشور و نیز بهره مندی مسافرین محترم از بهترین خدمات و ماندگاری خاطرات زیبا از حضور در جایگاه تشریفات اختصاصی برآن شدیم تا توان تیم خدمت رسان را بالا برده و سطح کیفیت را در حد استانداردهای جهانی افزایش دهیم تا با نظر سنجی همیشگی از میهمانان محترم جایگاه تشریفات میزان رضایت آنان را افزوده و در این صنعت حضوری شایسته داشته باشیم.

IMG_20240629_200003_389

در پایان مجید باقری ضمن بیان این نکته که شرکت تاو آویژه پارس در راستای فعالیت‌های اجتماعی خود و به منظور بهره مندی صنعت گردشگری کشور از نگاه هنرمندانه طراحان خوش ذوق سرزمینمان ، قصد دارد مسابقه ای در سطح ملی برگزار نماید که در نیمه دوم تیر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی‌ است؛ مسافران محترمی که تمایل دارند از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام و فرودگاه شهید هاشمی نژاد استفاده نمایند می توانند از طریق تماس تلفنی با 90000999 واحد پذیرش شرکت تماس حاصل نموده و یا به نرم افزار تاوآویژه پارس مراجعه و از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

ارسال نظر