|

دومین پرواز هفتگی فرودگاه گناباد راه‌اندازی شد

دومین پرواز هفتگی فرودگاه گناباد راه‌اندازی شد

فرماندار گناباد با اشاره به راه‌اندازی دومین پرواز هفتگی فرودگاه این شهرستان گفت: این پرواز از امروز (۱۸ تیرماه) در سایت شرکت هواپیمایی کشور قرار گرفته است.

به گزارش کن نیوز؛ رضا نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر این اساس پروازهای فرودگاه منطقه‌ای شهرستان گناباد از یک روز

۲ روز در هفته افزایش یافت و در روزهای شنبه و سه شنبه در مسیر تهران به گناباد و برعکس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون پروازهای فرودگاه گناباد یک روز در هفته و در روزهای شنبه توسط شرکت هواپیمایی "وارش" انجام می شد که با موافقت مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور و اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی "پارس ایر" تعداد این پروازها به ۲ روز در هفته افزایش یافت.

فرماندار گناباد تصریح کرد: از این به بعد پروازهای فرودگاه این شهرستان در روزهای شنبه توسط شرکت هواپیمایی وارش و سه شنبه به وسیله شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام می‌شود.

دومین پرواز هفتگی فرودگاه گناباد راه‌اندازی شد

نصیری گفت: متقاضیان برای خرید بلیط هواپیمای مسیر تهران به گناباد و بر عکس می توانند به همه سایت‌های اینترنتی آژانس‌های هوایی کشور به جز «علی بابا» مراجعه و بلیط مورد نظر را خریداری کنند.

وی افزود: دومین پرواز هفتگی فرودگاه گناباد روز سه شنبه در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه ظهر از تهران به مقصد گناباد و برگشت این پرواز ساعت ۱۵ انجام می شود.

فرماندار گناباد بیان کرد: با توجه به استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه منطقه ای گناباد، افزایش تعداد پروازهای این فرودگاه از چندی قبل به عنوان یک اولویت مهم پیگیری و در نهایت با اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی پارس ایر این مهم محقق شد.

وی ادامه داد: تعدادی از سرمایه گذاران و کارآفرین مطرح کشوری در نخستین پرواز پارس ایر در روز سه‌شنبه هفته جاری برای آشنایی با ظرفیت‌های منطقه ای به گناباد سفر می کنند.

مرحله نخست بهره برداری از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد به عنوان سومین فرودگاه استان خراسان رضوی، چهارم خردادماه سال گذشته با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

برای تکمیل و بهره برداری از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است اما با توجه به تحولات اقتصادی و افزایش هزینه‌ها، ارزش امروز سرمایه صرف شده برای این فرودگاه ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

علاوه بر این مقدار، هزار میلیارد ریال هم طی امسال برای اجرای طرح توسعه فرودگاه گناباد اختصاص یافت.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر