|

ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر اصفهان ۴٠٠ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر اصفهان ۴٠٠ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر در این استان بعنوان یک نیاز ضروری برای انجام هر چه بهتر امداد هوایی ۴٠٠ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش کن نیوز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه ساخت آشیانه بالگرد هلال احمر اصفهان جزو طرح و برنامه‌های ما قرار گرفته گفت: مکاتبات این طرح انجام شده و منتظر تخصیص اعتبار آن هستیم.
محمدنوید متقی افزود: ساخت آشیانه بالگرد یا با مشارکت اداره کل فرودگاه‌ها خواهد بود یا اینکه به صورت مستقل ساخت آن را انجام خواهیم داد.
وی گفت: محلی نزدیک به گمرک استان در جنوب اصفهان برای ساخت آشیانه پیشنهاد شده است.
متقی اضافه کرد: وجود امکانات، تجهیزات و وسایل تخصصی امداد و نجات همچون بالگرد نیاز اساسی برای نجات حادثه دیدگان و آسیب دیدگان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی است، لذا برخورداری از آنها کیفیت و سرعت کار امدادگران را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد و در کاهش آسیب و حفظ جان مصدومان نقش ویژه‌ای دارد.
وی گفت: به تازگی ۴٠ دستگاه خودروی نجات و آمبولانس برای تخصیص به پایگاه‌های استان تامین شده که در حال تجهیز هر یک از آنها هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: با این تعداد افزوده شده نیاز استان رفع خواهد شد، اما برای نیل به شرایط ایده آل و برای اینکه تعدادی از آنها را به صورت جانشین (استند بای) داشته باشیم به ۱۰ دستگاه خودروی دیگر نیاز است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر