|

ترافیک اطراف فرودگاه مهرآباد ساماندهی می‌شود

ترافیک اطراف فرودگاه مهرآباد ساماندهی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران بر برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای ساماندهی ترافیکی، اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی جایگاه تاکسی‌داران فرودگاه مهرآباد تاکید کرد.

به گزارش کن نیوز؛ سعید بشیری عصر یکشنبه با اشاره به اهمیت ساماندهی جایگاه فعالیت تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد تاکید و اظهار کرد: ساماندهی رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد بسیار حائز اهمیت است زیرا تاکسیرانان در تماس مستقیم با مسافران هستند و روزانه حجم بالای تردد مسافران در فرودگاه انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به اهمیت رفع ترافیک محدوده فرودگاه مهرآباد، افزود: لزوم حل موضوعات ترافیکی و حوزه حمل و نقل مجموعه فرودگاه از دیگر موضوعات مهم است و لازم است طی یک اقدام هماهنگ میان فرودگاه و تاکسیرانی عملیاتی شده که اثرات مطلوبی در بهبود فرآیند و تسهیل رفت و آمد مسافران خواهد داشت.

بشیری با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در اجرای ساماندهی ترافیکی در فرودگاه مهرآباد بیان کرد: برنامه عملیاتی برای ساماندهی مسائل ترافیکی و همچنین فعالیت رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد در نظر گرفته شود تا بتوانیم خدمات مطلوب تری هم به رانندگان و هم مسافران ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران تصریح کرد: نرخ کرایه و همچنین تعداد تاکسی‌های فعال فرودگاه نیز در برنامه ریزی مربوط به ساماندهی ترافیکی باید مورد توجه دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه بازدید از محل جایگاه تاکسی‌ها و اهمیت تامین زیرساخت‌ها عنوان کرد: زیرساخت‌هایی وجود دارد و در همین راستا نیازمند تقویت آن و موضوعاتی چون نصب سایه‌بان در محل جایگاه تاکسی های فرودگاه بیش از گذشته با توجه به ورود هوای گرم احساس می‌شود. سازه‌های موقت و ثابت می‌تواند کمک دهنده و تسریع کننده در ایجاد شرایط مناسب برای تاکسی‌داران فرودگاه مهرآباد شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی فرماندار تهران خاطرنشان کرد: اصلاح هندسی و اصلاح ترافیکی در محل جایگاه تاکسی‌داران فرودگاه مهرآباد صورت پذیرد و در همین راستا طرح ریزی مناسب باید صورت گرفته تا خدمات مطلوب هم برای رانندگان تاکسی و هم مسافران انجام پذیرد.

وی یادآور شد: شهرداری در خصوص اجرای فرآیندهای ساماندهی با هماهنگی فرودگاه مهرآباد اعلام آمادگی کرده که با طرح ریزی انجام شده، برنامه های عمرانی و اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر