|

برنامه های شرکت فرودگاه ها برای اربعین حسینی اعلام شد

برنامه های شرکت فرودگاه ها برای اربعین حسینی اعلام شد

رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه شورای هماهنگی‌ روابط‌ عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی برنامه های این شرکت برای عملیات ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش کن نیوز؛ رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه شورای هماهنگی‌ روابط‌ عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: تولید خبر و مستندسازی، تهیه کلیپ، نصب المان‌ها و سازه‌های مناسب مذهبی، آراستگی و تزیین فضاهای فرودگاهی، نصب ابرپرچم و خیمه‌های مذهبی اثرگذار با استفاده از ظرفیت های مردمی، از مهمترین اولویت‌های ما در برگزاری این عملیات عظیم است.

وی تاکید کرد: برگزاری آیین‌ها و سوگواره اربعین حسینی در فرودگاه‌های کشور و انتشار به موقع اخبار و گزارش‌های آن در رسانه می‌تواند کیفیت ارائه خدمات و عملکرد مسئولان روابط عمومی‌های فرودگاه‌های کشور را به خوبی نشان دهد.

کارگر با اشاره به لزوم ایجاد یک میراث فرهنگی برای کودکان و نوجوانان گفت: در عملیات اربعین سال گذشته از خاطره‌سازی برای مسافران خردسال غافل نبودیم و با اهدای بسته‌های هدیه متناسب با اربعین حسینی، خاطره خوبی از فرودگاه در ذهن زائران خردسال امام حسین(ع) ایجاد شد.

 مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه این جلسه با تشریح پویش «عمود صفر»، عنوان داشت: اجرای پویش خبری "عمود صفر" برای انعکاس اقدامات فرودگاه‌ها، پویش بصری برای یکپارچه‌سازی وقایع بصری مثل طرح بیلبوردهای فرودگاهی و نیز اجرای برنامه‌های زنده مانند رادیو فرودگاه در فرودگاه‌های عامل اربعین، از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی در این عملیات است.

 

ارسال نظر