|

آغاز پروازهای همدان به مقاصد مشهد و نجف از پنجشنبه هفته جاری

آغاز پروازهای همدان به مقاصد مشهد و نجف از پنجشنبه هفته جاری

مدیر فرودگاه همدان از آغاز پروازهای همدان به مقاصد مشهد و نجف خبر داد و گفت: پرواز همدان- نجف و مشهد از پنجشنبه هفته جاری اغاز خواهد شد.

به گزارش کن نیوز؛ علی اصغر جهانگیری  درباره آغاز فروش بلیت این پروازها، اظهارکرد: فروش بلیت پروازهای همدان نجف و مشهد از طریق یک سایت انجام خواهد شد که فعلا فروش بلیت این پروازها باز نشده است به نظر می‌رسد امروز از طریق یک سایت اقدام به فروش بلیت پروازهای همدان نجف و مشهد کند اما فعلاً قطعی نیست.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی قول برقراری دو پرواز در هفته را داده بود، تصریح کرد: شرکت هواپیمایی فعلا پرواز همدان-نجف و مشهد را با یک پرواز در هفته آغاز کرده است و پیگیر افزایش تعداد پروازها از فرودگاه همدان هستیم.

مدیرفرودگاه همدان درباره تعداد کم و زمانبندی نامناسب پروازها از فرودگاه همدان، تأکید کرد: فرودگاه همدان هیچ مشکلی از نظر زمانی ندارد اما شرکت هواپیمایی با توجه به شرایط و ناوگانی که دارد این زمانها را اختصاص داده است.

جهانگیری با تأکید براینکه فرودگاه همدان قابلیت سرویس‌دهی ۲۴ ساعته دارد، بیان کرد: پروازهای همدان-نجف و مشهد در ایام اربعین (از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور) با سه پرواز آغاز خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر