|

انجام ۶ مأموریت اورژانس هوایی همدان در طرح اربعین حسینی

انجام ۶ مأموریت اورژانس هوایی همدان در طرح اربعین حسینی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از انجام شش مورد ماموریت اورژانس هوایی این استان از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون خبر داد.

به گزارش کن نیوز؛ با آغاز طرح اربعین حسینی از ۱۷ مرداد ماه تاکنون اورژانس هوایی استان همدان دارای شش مورد ماموریت بوده که این بیماران توسط اورژانس هوا به بیمارستان مقصد منتقل شده‌اند.

وی تعداد کل تعداد کل ماموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی این استان را از ابتدای طرح اربعین تاکنون در طی ۱۴ روز گذشته تعداد ۳۴۲۶ مورد برشمرد و تصریح کرد:طی ۱۴ روز گذشته در ۳۸۴ مورد حوادث ترافیکی رخ داده  اورژانس پیش بیمارستانی سطح استان همدان به  ۷۷۴ مصدوم خدمات‌رسانی داشته‌ است.

شکوهی همچنین یادآور شد: طی مدت فوق اورژانس پیش بیمارستانی این استان به ۲۸۸ زائر در ایستگاه‌های سلامت در حال فعالیت سطح استان از جمله ایستگاه سلامت واقع در میدان فرودگاه ، ابتدای بهار، سه راهی آبرومند، فیروزان نهاوند ارائه خدمات داشته است.

وی کل  تماس‌های انجام شده مردم  با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی این استان را ۱۲ هزار و ۸۲۴ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد موارد تماس‌های انجام شده مردم با واحد ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی سطح استان ۲۹۷۸ مورد آن منجر به اعزام آمبولانس و ۲۴۶ مورد مشاوره پزشکی شده است.

شکوهی گفت: در این مأموریت‌های طرح اربعین در ۱۴ روز گذشته از پنج آمبولانس  و ۳۳ تیم درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران استفاده و به محل اعزام شده‌اند .

منبع: ایسنا

ارسال نظر