|

تولد نوزاد عجول مهرستانی بر فراز آسمان

تولد نوزاد عجول مهرستانی بر فراز آسمان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ایرانشهر گفت: عمل زایمان موفق یک نوزاد در بالگرد اورژانس هوایی و حوزه تحت پوشش این شهرستان انجام شد.

به گزارش کن نیوز؛ علیرضا ایرندگانی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ایرانشهر اظهار کرد: در تاریخ بیستم شهریور ماه ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر نیاز به انتقال اورژانسی یک مادر باردار با علائم زایمان زودرس از مهرستان به مرکز ارتباطات پیام اعلام شد که با توجه به وخامت حال مادر، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی ایرانشهر به همراه یک تیم پزشکی مجهز متشکل از دو کارشناس فوریت های پزشکی به همراه یک کارشناس ماما به سمت مهرستان اعزام شدند.

وی افزود: در طول مسیر، با توجه به پیشرفت سریع زایمان، کادر پزشکی بالگرد اورژانس هوایی با انجام اقدامات لازم، موفق به انجام یک زایمان ایمن و موفقیت‌آمیز در محیط هوایی شدند که خوشبختانه هم مادر و هم نوزاد دختر در سلامت کامل به بیمارستان ایرانشهر منتقل شدند.

ایرندگانی با تاکید بر اهمیت آمادگی و سرعت عمل در اورژانس‌های هوایی، عنوان کرد: وجود تجهیزات پزشکی پیشرفته و کادر پزشکی مجرب، نقش بسیار مهمی در موفقیت این ماموریت ایفا کرد که این اتفاق نشان از تعهد و تلاش شبانه‌ روزی همکاران اورژانس برای نجات جان هموطنانمان دارد.

 

 

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر