|

سوخت‌رسانی به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه آبادان

سوخت‌رسانی به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از توزیع بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به ۲۸۹ فروند هواپیما در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش کن نیوز؛ محمد بنی‌سعید دراین‌باره گفت: از پانزدهم مرداد تا هشتم شهریور امسال، بیش از یک‌میلیون و ۶۱۳ هزار لیتر فرآورده به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه سوخت‌رسانی شد.

وی ادامه داد: منطقه آبادان ۲ مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر دارد که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را به عهده دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد: این مراکز سوخت‌گیری هرکدام با داشتن مخازنی با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را به‌ عهده دارند.

بنی‌سعید با اشاره به اینکه در این ایام سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت موردنیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان، تأمین و ذخیره‌سازی شده است، گفت: کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی این منطقه به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی یادآور شد: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در بازه زمانی یادشده به مقصدهای مشهد، تهران، شیراز، اصفهان و کیش انجام شده است.

منبع: شانا

ارسال نظر