|

نوسازی صنعت هوانوردی مهم‌ترین ماموریت برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل‌ونقل هوایی است

نوسازی صنعت هوانوردی مهم‌ترین ماموریت برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل‌ونقل هوایی است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توسعه و نوسازی صنعت هوانوردی را مهم‌ترین مأموریت برنامه هفتم دانست که در دستور کار سازمان قرار دارد.

به گزارش کن نیوز؛ روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش رئیس این سازمان در مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و نکوداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور با اشاره به قرار داشتن در اولین سال اجرایی برنامه هفتم توسعه گفت: توسعه و روزبه‌روز نوشوندگی صنعت هوانوردی به عنوان مهمترین ماموریت این برنامه در دستور کار قرار می‌گیرد.

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و نکوداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور با حضور سردار جمیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مقامات لشکری و کشوری، و مدیران و کارشناسان صنعت هوانوردی برگزار شد.

در این مراسم، محمدی بخش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: صنعت هوانوردی در شش‌ماهه اول سال جاری با انجام ماموریت‌های مختلف از جمله عملیات نوروزی، اربعین حسینی، حج تمتع و پروازهای تابستانی، توانست رشد چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد و خوشبختانه تمامی این ماموریت‌ها در بالاترین سطح ایمنی و امنیت انجام شد.

وی ضمن تقدیر از تمامی همکاران و دست‌اندرکاران صنعت هوانوردی در انجام این ماموریت‌ها، افزود: در شش‌ماهه دوم امسال، آپدیت امنیتی ایکائو توسط بازرسان بین‌المللی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همچنین با قرار داشتن در اولین سال اجرایی برنامه هفتم، توسعه و نوآوری صنعت هوانوردی به عنوان مهمترین ماموریت این برنامه، با همت و تلاش تمامی همکاران در دستور کار قرار خواهد گرفت. امیدواریم تمامی این موفقیت‌ها و برنامه‌ها چراغ راهی برای شما و تجربه‌ای ارزشمند برای آیندگان باشد.

در ادامه مراسم، سردار جمیری نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان، به مقام شامخ شهید گمنام ادای احترام شد.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر