|

بهره‌برداری از سامانه لاگ الکترونیکی مدیریت ترمینال فرودگاه مهرآباد برای بهبود خدمات مسافری

بهره‌برداری از سامانه لاگ الکترونیکی مدیریت ترمینال فرودگاه مهرآباد برای بهبود خدمات مسافری

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با هدف بهبود خدمات مسافری و تسهیل دسترسی به اطلاعات، از سامانه جدید مدیریت ترمینال الکترونیکی رونمایی کرد. این سامانه با ارائه امکانات جستجوی پیشرفته و مدیریت فرایند محور، به بهبود کارایی و افزایش کیفیت خدمات در حوزه ترمینالی کمک خواهد کرد.

به گزارش کن نیوز؛  حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات این فرودگاه اظهار کرد: در راستای الکترونیکی کردن بخشی از فرایندهای کاری حوزه تسهیلات فرودگاهی، سامانه لاگ الکترونیکی مدیریت ترمینالی با مشارکت اداره‌کل فرودگاه بین المللی مهرآباد و اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی طراحی و پیاده سازی شد.

شاکری در ادامه گفت: سامانه مذکور با تسهیل دسترسی به اطلاعات، امکان جست‌وجوی پیشرفته، ارائه اطلاعات آماری متنوع و مدیریت فرایند محور وظایف در نهایت به عنوان ابزاری تصمیم ساز به بهبود کارایی و افزایش کیفیت سطح خدمات در حوزه ترمینالی منجر خواهد شد.

در جلسه‌ای که به منظور معرفی و آغاز بهره‌برداری از این سامانه برگزار شد، از تلاش‌های دست‌اندرکاران ستادی و فرودگاهی تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد

ارسال نظر