|

کاهش 61 درصدی سرقت در فرودگاه‌ها

کاهش 61 درصدی سرقت در فرودگاه‌ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در شش ماه نخست سال جاری، در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر مقدار یک تن و 160 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شد.

به گزارش کن نیوز؛ سردار محسن عقیلی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و شهدای مدافع امنیت، اظهار کرد: نیروهای پلیس در تمامی فرودگاه‌های کشور به‌صورت شبانه‌روزی نگهبان امنیت مسافران هستند. از همین رو، در شش ماه نخست امسال در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، پنج هزار و 67 نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به بهره‌گیری از روش‌های اطلاعاتی، تجهیزات و امکانات نوین کمک‌بازرسی، گفت: خوشبختانه پلیس فرودگاه‌های کشور در زمینه کشف مواد مخدر، توفیقات بسیار خوبی به‌واسطه بهره‌گیری از دانش و اطلاعات روز به‌دست آورده است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به کاهش 61 درصدی وقوع سرقت در فرودگاه‌های کشور گفت: در شش ماه نخست امسال، در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقادیر قابل توجهی کالا، طلا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی بیش از سه هزار و 730 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سردار عقیلی با اشاره به نقش مهم پلیس در تامین امنیت فرودگاه‌ها، گفت: لازمه توانایی در انجام ماموریت‌های مهم و حیاتی، برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین و پیشرفته و ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان است که خوشبختانه در این زمینه پیشرو هستیم.

وی ضمن قدردانی از تعامل مطلوب کاپیتان نخجوانی، گفت: میلیون‌ها مسافر در طول سال بدون هیچ‌گونه تهدید امنیتی اعزام و پذیرش می‌شوند. این تامین امنیت هرگز میسر نمی‌شود؛ مگر با تعامل میان پلیس و سایر نقش‌آفرینان در صنعت هوانوردی.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به عملیات‌های حج، اربعین و نوروز گفت: خوشبختانه مردم رضایت مطلوبی از آرامش حاکم در فرودگاه‌ها دارند و نیروهای پلیس نیز با دغدغه‌مندی خاصی در عملیات‌های مهم خدمتگزاری می‌کنند.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر