|

قصه پرتکرار راه‌اندازی فرودگاه کاشان!

قصه پرتکرار راه‌اندازی فرودگاه کاشان!

شهردار کاشان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مجدد فرودگاه کاشان خبر داد.

به گزارش کن نیوز؛ کیومرث محمدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی مجدد فرودگاه و در راستای اجرای مصوبات جلسه هیئت امنا فرودگاه کاشان و شورای اسلامی شهر کاشان، مقرر شد کمیته‌ای تخصصی به منظور جذب و مذاکره با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تشکیل شود.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه راه‌اندازی مجدد فرودگاه کاشان، خاطرنشان کرد: مذاکرات با چندین گروه سرمایه‌گذار برای بررسی طرح‌های پیشنهادی جهت راه‌اندازی، توسعه و ارتقا فرودگاه کاشان در حال پیگیری و انجام است.

شهردار کاشان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه روند فعالیت فرودگاه تصریح کرد: در فاز نخست این اقدام، سرمایه‌گذاری برقراری پروازهای فرودگاه کاشان در مسیر مشهد مقدس و سایر مسیرهای پرتقاضا برنامه‌ریزی می‌شود.

محمدپور ضمن اشاره به برنامه‌ریزی در راستای راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی افزود: در فازهای بعدی برقراری پروازهای به مقصد نجف اشرف، پروازهای باری، راه‌اندازی مرکز آموزش خلبانی و تاسیس شهرک بین‌المللی فرودگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کاشان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، تاکید کرد: وجود فرودگاه برای شهرستان کاشان از اهمیت بالایی برخوردار است و یقینا در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه گردشگری شاهد رشد و پویایی خواهیم بود.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر