اتاق بازرگانی اصفهان پیگیر خرید هواپیما شد
چهل و یکمین جلسه هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان با حضور برگزار شد و پس از بررسی روند خرید و تدارکات اتاق و شکلگیری واحد اداری مالی مقرر شد کلیه خریدها صرفاً با درخواست و رسید انبار پس از تأیید دبیر کل توسط کارشناس خرید صورت پذیرد.
به گزارش کن نیوز؛ در این جلسه آییننامه اعزام هیئتهای تجاری بهصورت یارانه پرداختی اتاق برای سفرها، حداکثر تا سقف ۵۰ درصد از هزینه بلیت مورد تصویب قرار گرفت و حسب مصوبه هشتم نوزدهمین جلسه هیات نمایندگان، گزارش لیست اموال مازاد اتاق مطرح و مقرر شد تحت نظارت دبیر کل، مدیر مالی و دستیار اداری اتاق، ضمن نگهداری از موارد قابلاستفاده در یک انبار، موارد مازاد با نظارت خزانهدار اتاق، به فروش رسانده شود. ازجمله مهمترین محورهای این جلسه باید به پیگیری مصوبه چهارم از هشتمین جلسه هیات نمایندگان اشاره کرد که در آن پیشنهاد خریداری ۳ فروند هواپیما مطرحشده بود، هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان مقرر کرد چگونگی مشارکت اتاق بررسی و نتیجه در جلسه بعدی هیات نمایندگان جهت تصمیمگیری مطرح شود.
ارسال نظر