|

سازمان هواپیمایی کشوری ۶۰ سایت غیرمجاز فروش بلیط را نقره داغ کرد

سازمان هواپیمایی کشوری ۶۰ سایت غیرمجاز فروش بلیط را نقره داغ کرد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از ابتدای سال با توجه به دستورالعمل این سازمان مبنی‌بر تشدید نظارت بر فعالیت سایت‌های فروش بلیت هواپیما و آژانس‌های مسافرتی اقدامات لازم صورت گرفت اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ سایت بدون مجوز به دادستانی معرفی شده‌اند.

به گزارش کن نیوز؛ وی ادامه داد: این سایت‌ها هیچ مجوزی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نداشتند، بنابراین به دادستانی معرفی شدند تا از طریق آن تمامی درگاه‌های بانکی آن‌ها مسدود شود و به صورت کامل فعالیت آن‌ها تعلیق شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری توضیح داد: چند روز اخیر هم‌زمان با تشدید نظارت‌ها مبنی‌بر فعالیت شرکت‌های هواپیمایی و همچنین سایت‌های فروش بلیت هواپیما هشت سایت متخلف شناسایی و به دادستانی معرفی شدند و به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهیم داد این سایت‌ها با شروع فعالیت خود زمینه را برای بر هم زدن بازار فراهم کنند.

وی تصریح کرد: این سایت‌ها هیچ مجوزی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نداشتند و در این ایام سوءاستفاده کردند و اقدام به گران‌فروشی بلیت کرده بودند که با تمامی آن‌ها برخورد شدید شد و در حال حاضر تمامی این سایت‌ها به دادستانی معرفی شده تا درگاه بانکی و دامنه اینترنتی آن‌ها مسدود شود.

وی بیان کرد: بعضی از سایت‌هایی که از سازمان هواپیمایی کشوری مجوز داشته‌اند در صورت تخلف به مدت یک ماه تعلیق می‌شوند، اما سایت‌هایی که مجوز نداشته باشند به‌صورت کامل مسدود می‌شوند.

 

 

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

ارسال نظر