استوری اینستاگرام روش جدید ارتباط هما با مشتریان
به گزارش کن نیوز به نقل از ملیت: این روزها شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سبک جدیدی از ارتباط با مشتری را در دستور کار قرار داده است، به این شکل که مسافر بلیط پرواز را خریداری میکند و برای زمان سفر خود برنامه ریزی میکند اما باید تا ساعاتی پیش از پرواز نیز استوری اینستاگرام ایران ایر را چک کند که مبادا زمان سفر تغییر کرده باشد.
به پیوست نامه تعدادی از مسافران پرواز شماره ۵۳۱۸ صبح امروز هما به رئیس سازمان تعزیرات حکومتی را مشاهده میکنید که از این روش جدید گلایه کردهاند و خواستار جبران خسارات و توبیخ ایران ایر شدند.
نکته جالب این موضوع اینجاست که روابط عمومی هما در پاسخ به کننیوز باز هم از استوری اینستاگرام استفاده کرده و انتشار خبر در این خصوص را "انعکاس اخبار نادرست" دانسته است.
ارسال نظر