اقدام تحسینبرانگیز مدیران هواپیمایی چابهار در حفظ حقوق مسافران
پس از پیگیریهای صورت گرفته از سوی «کن نیوز» در خصوص تأخیر پیش آمده برای پرواز شماره ۸۷۸۴ شرکت هواپیمایی چابهار در مسیر تهران - کیش، بلافاصله مسئولان این شرکت هواپیمایی اقدامات لازم جهت بررسی موضوع و همچنین حفظ حقوق مسافران انجام دادند.
بر این اساس، مسئولان هواپیمایی چابهار تنها ساعتی پس از تأخیر پیش آمده طی اطلاعیهای اعلام کردند: "پرواز شماره ۸۷۸۴ که طبق برنامه میبایست ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۷/۷ تهران را به مقصد جزیره کیش ترک میکرد، به دلیل بروز اشکال در یکی از قسمت های هواپیما و آغاز رفع ایراد توسط همکاران مهندسی و تعمیرات و از سویی زمان بر بودن رفع آن، بلافاصله اطلاع رسانی پیامکی به مسافرین در خصوص بروز تاخیر انجام شد."
گفتنی است پس از این اطلاعرسانی، مسئولان هواپیمایی چابهار تمامی مسافران این پرواز را جهت استراحت و پذیرایی به سالن CIP فرودگاه منتقل کرده و در راستای مشتری مداری و کسب رضایت مسافران خود، ضمن عودت کامل هزینه بلیط پرداختی، تمامی آنها را به صورت رایگان به کیش منتقل کردند.
ارسال نظر