توضیحات شرکت هواپیمایی چابهار در خصوص یک ویدیو منتشر شده در فضای مجازی
روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار با صدور اطلاعیهای در خصوص انتشار یک فیلم در فضای مجازی در رابطه با این شرکت هواپیمایی، توضیحاتی را ارائه کرد.
در متن اطلاعیه هواپیمایی چابهار آمده است:
به منظور تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به مسافرین گرامی که همواره این امر را سر لوحه فعالیت خود میداند، در خصوص ویدیویی منتشر شده در فضای مجازی پیرامون موضوع پروازهای بیزینس کلاس هواپیمایی چابهار توضیحاتی به شرخ زیر ارائه مینماید:
1- هواپیمای مورد استفاده در پروازهای بیزینس کلاس هواپیمایی چابهار، یک فروند هواپیمای MD-83 میباشد که چیدمان این هواپیما شامل ۹۰ صندلی بیزینس و ۲۱ صندلی اکونومی میباشد که این نوع چیدمان از سابق در این هواپیما وجود داشته و هیچگونه دستکاری صورت نپذیرفته است و این هواپیما با رعایت استاندارهای بین المللی در اروپا و با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری در مسیرهای تهران - کیش و بالعکس و تهران - مشهد مقدس و بالعکس در حال خدمت رسانی به مسافرین گرامی است و وجود چنین هواپیماهایی در ایرلاین های مختلف و مطرح جهان مرسوم بوده و این هواپیما نیز برای نخستین بار است که با چنین سیستمی در حال پرواز در ایران میباشد.
2- در خصوص نحوه پذیرایی در پروازهای بیزینس کلاس، این شرکت ضمن عذرخواهی از مسافرین عزیز، با توجه به دریافت نقطه نظرات همراهان گرامی خود و پیرو جلسات متعدد برگزار شده با چارتر کننده و شرکت تامین کننده کیترینگ هواپیمایی چابهار، شاهد تغییرات در نحوه پذیرایی، افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مسافرین گرامی هستیم.
3- البته لازم به ذکر است از همان ابتدا فعال شدن این هواپیما تحت AOC هواپیمایی چابهار؛ رایزنی ها جهت خدمت رسانی ویژه به مسافرین عزیز صورت پذیرفته است، لذا با توجه به آماده بودن این هواپیما جهت پرواز و نیاز کشور به هواپیما و جلوگیری از زمینگیر شدن، آن هم در شرایط سخت تحریم ها، فعالیت پروازی خود را آغاز نمود و تا در اسرع وقت زیرساخت های لازم نیز جهت ارائه خدمات رسانی ویژه به مسافرین عزیز محیا گردد که این امر نیز از چند روز پیش محقق شده است.
4- لازم به توضیح است که در این مدت نیز نرخ پروازهای بیزینس کلاس هواپیمایی چابهار شناور بوده و با هماهنگی و نظارت کامل سازمان هواپیمایی کشوری به فروش میرسد و نسبت به سایر شرکت های هواپیمایی به مراتب رقابتی تر بوده که آن هم به دلیل امکان استفاده همگانی از صندلی های بیزینس کلاس و کسر هزینه های مربوط به پذیرایی بوده.
در پایان شرکت هواپیمایی چابهار از نقطه نظرات مسافران گرامی که موجب بهبود عملکرد هر مجموع ای میشود و همواره مورد توجه و تاکید مدیریت محترم این ایرلاین نیز میباشد، تشکر و قدردانی میکند و مسافرین عزیز میتوانند انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را از طریق واحد ارتباط با مشتریان (CRM) با شماره 44671954-021 با ما در میان بگذارند.
ارسال نظر