|

بهترین بازی‌ های هواپیمایی برای کامپیوتر + تصاویر

بهترین بازی‌ های هواپیمایی برای کامپیوتر + تصاویر

بازی‌ های هواپیمایی قطعا طرفداران خاصی دارند و از زمانی که مایکروسافت بازی شبیه‌ساز Flight Simulator را در بازار عرضه کرد، خیلی از افراد دوباره عاشق هواپیما و پرواز شدند و سراغ بهترین بازی‌ های هواپیمایی برای کامپیوتر رفتند!

به گزارش کن نیوز؛ خوشبختانه اکثر بازی‌های خوب هواپیمایی برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده‌اند.

1. Flight Simulator – بهترین بازی پرواز غیرنظامی

Screenshot_20240609-222736_Chrome

تعجبی ندارد که از همین ابتدا سراغ بهترین گزینه بازی‌های هواپیمایی روی میز بریم یعنی Microsoft Flight Simulator. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و نکته قابل توجه نقشه آن است که کل دنیا را به معنای واقعی کلمه پوشش می‌دهد! استودیو هوش‌مصنوعی Auzre AI با همکاری Bing Maps دنیای این بازی را با جزئیات بالایی خلق کردند. از هواپیماهای گوناگون بگیرید تا فرودگاه‌های رسمی کشورها همگی در بازی وجود دارند و این امکان برای شما ایجاد شده تا به هرجای دنیا که دوست دارید با هواپیما سفر کنید.

2. Elite Dangerous – بهتری بازی جنگی در فضا

Screenshot_20240609-222743_Chrome

تاریخ انتشار: ۲۰۱۵ – توسعه‌دهنده: Frontier Developments

وقتی که بازی Flight Simulator معرفی شد خیلی‌ها ذوق‌زده شده بودند که مایکروسافت چطور توانسته کل نقشه کره زمین را در یک بازی جا دهد. ولی درست ۵ سال قبل تیم Frontier Developments  موفق شده‌ بودند تا کل کهکشان راه شیری را در بازی خود استفاده شبیه‌سازی کنند و کره زمین تنها بخشی از آن بود!

در این بازی که مقیاس نقشه آن ۱:۱ در نظر گرفته شده می‌توانید به نقاط مختلف کهکشان سفر کنید و با دیگر هواپیماها و سفینه‌ها مبارزه کنید. در واقع هدف از این بازی پروازی آرامش‌بخش با هواپیما نیست و جزئیات مبارزه با دیگر هواپیماها به بهترین شکل ممکن در بازی گنجانده شده است. هم‌چنین بازی از قابلیت VR هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با لوازم واقعیت مجازی تجربه این بازی را برای خودتان چندین برابر جذاب کنید. این عنوان یکی از بهترین بازی هواپیمایی کامپیوتر برای عاشقان فضا و نبردهای فضایی‌ست.

3. War Thunder – بهترین بازی با نبردهای هوایی

Screenshot_20240609-222751_Chrome

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳ – توسعه‌دهنده: Gaijin Entertianment

معمولا در نبردهای گسترده شاهد تانک و توپ و تفنگ هستیم اما در بازی War Thunder این نبردها به آسمان‌ها منتقل می‌شود و شاهد نبرد هواپیماهای جنگی با یکدیگر هستیم. در این بازی رایگان، تک تک هواپیما جزئیات بالایی دارند و می‌توانید اکثر بخش‌های آن را توسط خودتان شخصی‌سازی کنید و آن را ارتقا دهید. هم‌چنین جذابیت بازی وقتی بیشتر می‌شود که با هواپیمایتان به آسمان سفر می‌کنید تا با دیگر دشمنان بازی مبارزه کنید. حس شلیک گلوله‌ها و برخورد آن‌ها به دیگر هواپیماها بسیار لذت‌بخش و تا جای ممکن نزدیک به واقعیت طراحی شده است.

4. X-Plan 11 – واقع‌گرایانه‌ترین شبیه‌ساز هواپیما

Screenshot_20240609-222757_Chrome

تاریخ انتشار: ۲۰۱۷ – توسعه‌دهنده: Laminar Research

به جرئت می‌توان گفت تنها بازی که از نظر شبیه‌سازی می‌تواند Flight Simulator مایکروسافت را در بین بهترین بازی‌های هواپیمایی کامپیوتر شکست دهد بازی X-Plane 11 است. جزئیات در این بازی حرف اول را می‌زند و می‌توانید با تمام کنترل‌ها، دکمه‌ها، اهرم‌ها و ویژگی‌های آن تعامل داشته باشید. هم‌چنین در کنار این نقاط مثبت، میزان سوخت شما و عملکرد موتورهای هواپیما بسته به نحوه پرواز شماست و همگی در بازی تاثیرگذار هستند. علاوه بر این، مادها و محتوای اضافه زیادی برای این بازی وجود دارد که تجربه آن را برای شما به هیچ وجه خسته‌کننده نخواهد کرد. این عنوان برای دوست‌داران بازی پروازی برای کامپیوتر، یک انتخاب مناسب است.

5. Ace Combat 7: Skies Unknown – بهترین بازی نبرد هواپیمایی آرکید

Screenshot_20240609-222837_Chrome

تاریخ انتشار: ۲۰۱۹ – توسع‌دهنده: Bandai Namco 

در این بازی هواپیمایی، برخلاف X-Plane 11 خیلی راحت می‌توانید هواپیماهای خود را به حرکت دربیاورید و نیازی نیست به صورت مداوم حواستان باشد تا سوختتان تمام نشود. اما در مقابل دشمنان زیادی شما را هدف می‌گیرند و باید سعی کنید تا با جت‌های جنگنده‌ای که در بازی وجود دارند به نبرد آن‌ها بروید و زودتر نابودشان کنید. روند سرعت در این بازی بسیار سریع‌تر از دیگر بازی‌هاست و تصمیم‌گیری‌های به موقع هنگام نبرد می‌تواند جان شما را نجات دهد. هم‌چنین برخلاف هواپیماها، می‌توانید سلاح‌هایتان را خودتان انتخاب کنید. انواع و اقسام موشک‌ها و تیربارها برای شما در بازی وجود دارند تا روند بازی به هیچ وجه کسل‌کننده نباشد. این عنوان هم از برجسته‌ترین بازی هواپیمایی برای کامیپوتر محسوب می‌شود.

6. Digital Combat Simulator World – بهترین شبیه‌ساز هلی‌کوپتری

Screenshot_20240609-222823_Chrome

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳ – توسع‌دهنده: Eagle Dynamics

 قطعا معرفی بازی خوبی که بتوانید با هلی‌کوپتر به پرواز دربیایید خالی از لطف نیست. در این بازی شما جای هواپیما، کنترل هلی‌کوپترها را به دست می‌گیرید و می‌توانید به نبرد با دیگر هلی‌کوپترها بروید. بازی از نقشه و گرافیک خوبی بهره‌مند است و به راحتی می‌توانید آن را تجربه و روی آن حساب باز کنید.

7. The Crew 2 – همه‌جانبه‌ترین بازی ممکن!

Screenshot_20240609-222818_Chrome

تاریخ انتشار: ۲۰۱۸ – توسع‌دهنده:  Ubisoft

شاید خیلی‌ها بازی The Crew 2 را یک بازی ریسینگ حساب کنند و با خود بگویند در مقاله بهترین بازی‌ های هواپیمایی برای کامپیوتر جایی ندارد اما از مزیت‌های این بازی تجربه ۳‌گانه آن است چرا که می‌توانید هم روی خشکی، هم هوا و هم در دریا با وسایل نقلیه مختلف به تجربه مسافرت بپردازید. در این بازی با یک کلیک می‌توانید ماشین را به هواپیما تبدیل کنید و در سرتاسر نقشه آمریکا حس شیرین پرواز را تجربه کنید. هم‌چنین تنوع هواپیماهای بازی به خوبی دیگر بازی‌ها است و می‌توانید با سلیقه خودتان یکی را انتخاب کنید.

منبع: ویجیاتو

ارسال نظر