|

تاریخ عرضه Flight Simulator 2024 اعلام شد

تاریخ عرضه Flight Simulator 2024 اعلام شد

مایکروسافت در جریان نمایشگاه Xbox Games اعلام کرد که Flight Simulator 2024 در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

به گزارش کن نیوز؛ در توضیحات رسمی بازی آمده است: «در ۱۹ نوامبر، Flight Simulator 2024 قسمت بعدی فرنچایز شبیه‌سار پرواز مایکروسافت عرضه خواهد شد. این بلندپروازانه‌ترین شبیه‌ساز پرواز است که تاکنون ساخته شده است که برای بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های شبیه‌سازی، ابر، یادگیری ماشین، گرافیک و بازی طراحی شده است.

Microsoft Flight Simulator فراتر از صرفا راه اندازی هواپیما است. این عنوان به بازیکنان اجازه می‌دهد تا رویای خود را برای حرفه هوانوردی دنبال کنند. آسمان صدا می‌زند!»

در زیر می توانید تریلر جدید را تماشا کنید:

Screenshot_20240610-163015_Gallery

Screenshot_20240610-163008_Gallery

Screenshot_20240610-163006_Gallery

شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت دارای ویژگی‌های جدیدی مانند گزینه‌ای برای حالت‌های شغلی مختلف است. از میان آن‌ها می‌توان به آتش نشانان هوایی، تیم‌های جستجو و نجات، هلیکوپتر و حمل‌ونقل بار، آمبولانس‌های هوایی، هوانوردی کشاورزی، تیم‌های نجات کوهستان، هوانوردی با چتربازی، ساخت و ساز هوایی، حمل و نقل محموله‌های صنعتی اشاره کرد.

این حالت‌های شغلی جدید احتمالا دارای نوعی سیستم پیشرفت است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در مسیر شغلی انتخابی خود رو به جلو حرکت کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند بالن‌های هوای گرم و هواپیماهای آزمایشی را در دست بگیرند.

Microsoft Flight Simulator 2024 روی رایانه‌های شخصی، Xbox Series X|S و استیم عرضه می‌شود و در روز اول با سرویس Game Pass روی کنسول، رایانه شخصی و ابری در دسترس خواهد بود.

منبع: ویجیاتو

ارسال نظر