|

بازدید جمعی از طراحان و معماران از جایگاه ویژه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره)

بازدید جمعی از طراحان و معماران از جایگاه ویژه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره)

در راستای برگزاری مسابقه طراحی جایگاه ویژه بخش CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، جمعی از طراحان و معماران برجسته کشور روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ از این محل بازدید کردند.

به گزارش کن نیوز، این بازدید با هدف آشنایی هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان در مسابقه با فضای موجود و امکانات موجود در جایگاه تشریفات فرودگاه انجام شد.

شرکت‌کنندگان ضمن بازدید از فضاهای مختلف، محوطه و پارکینگ، از نزدیک با محل طراحی و ساخت ساختمان جدید پروازهای ورودی آشنا شدند. همچنین، ساختمان کنونی نیز مورد بازدید قرار گرفت و به سوالات شرکت‌کنندگان در خصوص جزئیات فنی و طراحی پاسخ داده شد.

گفتنی است، این مسابقه در دو بخش طراحی جایگاه CIP فرودگاه و طراحی المان و نماد این ساختمان برگزار خواهد شد. هیئت داوران این مسابقه متشکل از معماران و طراحان به نامی هستند که پروژه‌های بزرگ و موفقی را در کارنامه خود دارند. به نفرات برتر هر بخش جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

در همین راستا مدیر روابط عمومی شرکت تاو آویژه پارس به عنوان مجری خدمات CIP فرودگاه امام در گفتگو با خبرنگار کن نیوز گفت: امکان بازدید از این مجموعه را برای سایر طراحان نیز فراهم خواهد کرد. به زودی فراخوانی برای بازدید مجدد از این محل منتشر خواهد شد. همچنین، اطلاعات کامل‌تری در خصوص این مسابقه و جزئیات فنی پروژه در سایت برگزاری مسابقه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر  است؛ با توجه به ثبت نام های صورت گرفته  و در خواست برخی از شرکت کنندگان  مبنی بر بازدید از فضا، این امر فقط و فقط با ثبت نام در سایت مرکز فرهنگی ایوان به آدرس https://ivanculturalgroup.com  و طی ساعت و زمان تعیین شده میسر خواهد بود.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجموعه فرهنگی ایوان مراجعه و یا با دبیرخانه مسابقه 8039295-0913 تماس بگیرید.

33

3

ارسال نظر