|

دفتر عملیات پروازی(دیسپچ) شرکت هواپیمایی چابهار در فرودگاه مهرآباد

دفتر عملیات پروازی(دیسپچ) شرکت هواپیمایی چابهار در فرودگاه مهرآباد

در راستای ارائه خدمات بهتر پروازی به کادر پروازی و مسافرین دفتر عملیات پروازی(دیسپچ) شرکت هواپیمایی چابهار در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افتتاح شد.

به گزارش کن نیوز؛ بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار، با حضور آقای حسنلو مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران صندوق بازنشستگی «هما»، کاپیتان طباطبایی مدیرعامل، مهندس نوری رئیس هیات مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی چابهار، دفتر عملیات پروازی (دیسپچ) در محل ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افتتاح شد.

در راستای ارائه خدمات بهتر پروازی به کادر پروازی و مسافرین محترم و با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت محترم ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد فضای مناسب دفتر تحویل شرکت گردید که پس از بازسازی، آماده‌سازی و نصب تجهیزات لازم و همچنین آموزش و بکارگیری تیم حرفه‌ای عملیات پروازی این دفتر به بهره‌برداری رسید.

بازدید از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ جدید شرکت هواپیمایی چابهار با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی «هما»

گفتنی است؛ حسنلو مدیرعامل صندوق بازنشستگی «هما»، کاپیتان طباطبایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی چابهار، مهندس نوری رئیس هیات مدیره شرکت و مهندس سرخیل عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی هما با حضور در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که به تازگی به ناوگان هوایی شرکت اضافه شده است بازدید بعمل آورد.

در این بازدید کاپیتان طباطبایی گزارشی از روند آماده‌سازی، دریافت مجوزهای لازم پروازی و آغاز سفرهای این هواپیما در مسیر تهران- مشهد - تهران گزارشی ارائه نمود.

گفتنی است این هواپیما ظرفیت حدود ۱۵۰ مسافر را دارد و از ساعت پروازی کمتری نسبت به سایر هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ موجود در کشور برخوردار است.

IMG_20240818_222800_911

ارسال نظر