|

خطوط هوایی مالزی به دنبال سهم بیشتر از بازار بزرگ هند

خطوط هوایی مالزی به دنبال سهم بیشتر از بازار بزرگ هند

خطوط هوایی مالزی که هم‌اکنون به ۹ شهر در هند پرواز دارد، به دنبال گسترش مقاصد جدید و افزایش تعداد پروازها در این بازار بزرگ و پرمخاطب با کشور هند است.

به گزارش کن نیوز؛ از خبرگزاری بیزینس استاندارد، یکی از مقامات ارشد هواپیمایی مالزی اعلام کرده که این شرکت تمایل دارد فعالیت‌های خود را در هند، به عنوان بازاری بسیار مهم، گسترش دهد.

این شرکت که بخشی از گروه هوانوردی مالزی (MAG) است، در حال حاضر پروازهای روزانه‌ای به شهرهای دهلی، بمبئی، بنگلور، امریتسر، چنای، حیدرآباد و کوچین انجام می‌دهد. همچنین، خطوط هوایی مالزی چهار پرواز هفتگی به احمدآباد و تریواندروم دز کشور هند را دارد.

هواپیمایی مالزی ۷۱ پرواز هفتگی به هند انجام می‌دهد و در حال بررسی افزایش تعداد پروازها به مقاصد جدید در این کشور است. بر اساس گزارش‌ها، افزایش پروازهای این شرکت می‌تواند بیش از ۴۰۰ موقعیت شغلی جدید در مالزی ایجاد کند.

یکی از دلایل اصلی گسترش همکاری میان مالزی و هند، علاوه بر حمل‌ونقل منطقه‌ای، تقاضای بازار برای پروازهای حج و عمره است. هند با جمعیت قابل توجه مسلمان خود می‌تواند به عنوان یک بازار کلیدی برای این بخش از فعالیت‌های هواپیمایی مالزی تبدیل شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر