|

مسدود شدن ۳ سایت نامعتبر فروش پرواز اربعین/ یک دفتر هواپیمایی گرانفروش تعلیق شد

مسدود شدن ۳ سایت نامعتبر فروش پرواز اربعین/ یک دفتر هواپیمایی گرانفروش تعلیق شد

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: یک دفتر خدمات مسافرت هوایی که بلیت پرواز‌های اربعین را بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌کرد، به مدت سه ماه تعلیق شد.

 رضا جعفر‌زاده، در تشریح فعالیت‌های سازمان هواپیمایی کشوری بابت نظارت بر پرواز‌های اربعین و قیمت بلیت‌ها، اظهار داشت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سطح شهر و دو فرودگاه پرتردد امام خمینی (ره) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد حضور دارند.

وی اظهار داشت: همچنین بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سطح شهر حضور دارند و نظارت نامحسوس بر دفاتر و مراکز فروش بلیت پرواز‌های اربعین انجام می‌دهند.

 تعلیق سه ماهه آژانس هواپیمایی گران‌فروش/ مسدودکردن ۳ سایت

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در این راستا یک دفتر خدمات مسافرت هواپیمایی که بلیت پرواز‌های اربعین را بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌کرد، به مدت سه ماه تعلیق شد.

جعفرزاده افزود: همچنین اقدامات لازم برای مسدودکردن سه سایت نامعتبر فروش بلیت هواپیما انجام شد، این سایت‌ها پرواز‌های عتبات را با نرخ‌های بالاتر از قیمت‌های مصوب به صورت غیرقانونی عرضه می‌کردند.

 نرخ پرواز‌های اربعین مشخص است/ گران‌فروشی ممنوع

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلف و گرانفروشی در پرواز‌های اربعین برخورد قانونی می‌شود، گفت: زائران دقت کنند که نرخی بالاتر از قیمت‌های مصوب بابت پرواز‌های اربعین نپردازند.

وی با تأکید بر اینکه نرخ پرواز‌های اربعین برای تاریخ‌های ۲ تا ۱۲ آبان امسال تغییری نداشته است، اضافه کرد: طبق توافق مدیر‌ان عامل شرکت‌های هواپیمایی و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی، نرخ پرواز‌های اربعین از تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف و بغداد و بالعکس، ۲.۲ میلیون تومان و از مشهد به نجف و بغداد و بالعکس، ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه این نرخ‌ها در مدت طرح پرواز‌های اربعین تغییری نمی‌کند، افزود: قیمت بلیت یک طرفه هر کدام نصف مبلغ اعلام شده است.

وی تأکید کرد: هرگونه فروش بلیت در خارج از این چارچوب غیرقانونی است و در صورت دریافت گزارشات بازرسی‌ها و گزارشات مردم از تخلفات آژانس‌ها و شرکت‌ها، با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

منبع : خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر