|

مرگ مرموز مرد ۷۳ ساله در پرواز هواپیمایی سنگاپور

 مرگ مرموز مرد ۷۳ ساله در پرواز هواپیمایی سنگاپور

یک مسافر به خاطر تلاطم شدید در پرواز خطوط هوایی سنگاپور، جان خود را از دست داد.

به گزارش کن نیوز؛ این هواپیمای مسافربری به شماره پرواز SQ321 در مسیر لندن به سنگاپور، دچار تلاطم غیرمنتظره‌ای شد. شرایط جوی نامساعد باعث شد تا خلبان مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی«سووارنابومی» بانکوک شود.

 هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با ۲۲۹ سرنشین شامل ۲۱۱ مسافر و ۱۸ خدمه، در ارتفاع ۳۷ هزار پایی در حال پرواز بود که ناگهان با  از دست دادن ارتفاع شدید مواجه شد. اطلاعات به دست آمده از وبسایت ردیابی پرواز FlightRadar24 نشان می‌دهد هواپیما طی سه دقیقه، حدود ۶ هزار پا (۱۸۰۰ متر) کاهش ارتفاع داشته است.

متاسفانه در این حادثه، یک مسافر ۷۳ ساله اهل بریتانیا جان خود را از دست داد. با وجود تلاش تیم پزشکی در بیمارستان سامتیوی سریناکارین، این مسافر جان باخت.

سخنگوی خطوط هوایی سنگاپور ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانی، اعلام کرد در حال همکاری با مقامات محلی تایلند برای ارائه کمک‌های لازم به مسافران و خدمه پرواز است. همچنین تیمی از این شرکت برای رسیدگی به امور مسافران به بانکوک اعزام شده است.

وزیر حمل و نقل سنگاپور، «چی هونگ تات»، ضمن ابراز تاسف عمیق نسبت به این حادثه، از کمک رسانی دولت به مسافران و خانواده‌هایشان خبر داد.

علت دقیق تلاطم شدید همچنان در دست بررسی است.

منبع:uk.news

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر