|

آتش‌سوزی در هواپیمای فرانت ایر در فرودگاه لاس‌وگاس! + فیلم

آتش‌سوزی در هواپیمای فرانت ایر در فرودگاه لاس‌وگاس! + فیلم

بر اساس ویدیویی که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، هواپیمای خطوط هوایی فرانت ایر هنگام فرود در فرودگاه لاس‌وگاس دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش کن نیوز؛ دود و شعله‌های آتش از ناحیه‌ی چرخ‌های فرود هواپیمای فرانتیر با شماره پرواز ۱۳۲۶ که از سن‌دیگو عازم لاس‌وگاس بود، هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی هری رید مشاهده شد.

شرکت هواپیمایی فرانتیر اعلام کرد خلبانان بوی دود را استشمام کرده و بلافاصله وضعیت اضطراری اعلام نمودند، اما مشخص نیست آن‌ها از شدت آتش‌سوزی مطلع بودند.

این پرواز با صحنه‌ای ترسناک به پایان رسید، چرا که هنگام فرود، هواپیما دچار آتش‌سوزی شد. تیم آتش‌نشانی فرودگاه ظرف چند ثانیه در محل حاضر شده و با استفاده از فوم، آتش را خاموش و از گسترش آن جلوگیری کردند.

خوشبختانه، طبق گزارش شرکت هواپیمایی، هیچ‌کدام از مسافران و خدمه دچار آسیب نشدند. همه افراد به سلامت از طریق خروجی اضطراری هواپیما خارج شده و به ترمینال منتقل شدند.

در حالی که فرانت ایر مدعی است هواپیما به سلامت فرود آمده، علت آتش‌سوزی همچنان در حال بررسی است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی فرانتیر به نیویورک پست اعلام کرد که هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر جراحت مسافران دریافت نشده است. تنها فرضیه آن‌ها برای علت آتش‌سوزی، فرود نامناسب هواپیما (Hard Landing) است.

این پرواز که از سن‌دیگو حرکت کرده بود، با نیم ساعت تأخیر نسبت به زمان برنامه‌ریزی‌شده، در ساعت ۳:۳۷ دقیقه‌ی بعدازظهر به وقت محلی در لاس‌وگاس فرود آمد.

منبع:nypost

ترجمه: فائزه امین پویا

حجم ویدیو: 9.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

ارسال نظر