|

شورمیج به مناسبت روز ملی منابع انسانی:

توجه به منابع انسانی باارزش از برنامه های اصلی شرکت فرودگاه هاست

توجه به منابع انسانی باارزش از برنامه های اصلی شرکت فرودگاه هاست

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش رضایت کارکنان و بالابردن بهره وری سازمانی را از اولویت برنامه های شرکت عنوان کرد. علی شورمیج در گفت و گو با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ضمن تبریک فرارسیدن روز منابع انسانی عنوان کرد: ثبت 25 فروردین به عنوان روز منابع انسانی در تقویم رسمی کشور در راستای تکریم نیروی انسانی سازمان ها و نهادهای کشور انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: ثبت روز ملی منابع انسانی تلنگری برای توجه هرچه بیشتر به اهمیت سرمایه های انسانی در برنامه ریزی های سازمان هاست.

وی گفت: خوشبختانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همواره بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه های باارزش شرکت تاکید دارند و در یک سال اخیر در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به سرمایه انسانی با نگاه ویژه و در چارچوب مقررات ابلاغ شده توجه شده و برای تامین رفاه کارکنان اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

معاون توسعه مدرییت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: ان شاء الله در برنامه های آتی نیز به سرمایه انسانی شرکت توجه خاص خواهد شد.

 

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر