|

کاپیتان محمدمهدی افشاری افشاری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها خبرداد:

رضایت ۷۱ درصد زائران حسینی از خدمات فرودگاهی

رضایت ۷۱ درصد زائران حسینی از خدمات فرودگاهی

با اجرای طرح پایش هوشمند رضایت زائران، مشخص شد که ۷۱ درصد مسافران از خدمات فرودگاهی در ایام اربعین امسال رضایت داشته‌اند. این طرح که از ابتدای سال در ۹ فرودگاه بین‌المللی و برخی فرودگاه‌های مرزی اجرا شده است، به جمع‌آوری بیش از یک میلیون پرسشنامه منجر شده است.

به گزارش کن نیوز؛ کاپیتان محمدمهدی افشاری افشاری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: طرح نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی و بازخوردهای آن از دهه نخست اربعین در ۹ فرودگاه بین المللی و نیز فرودگاه‌های ایلام، اهواز، آبادان و کرمانشاه به صورت هوشمند و مستمر از مسافران و زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) انجام می‌شود تا در فرآیندهای بعدی توسط سامانه‌های جامع مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد تا میزان رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه‌ها به صورت دقیق مشخص شود.

در این طرح علاوه برممیزی میدانی کیفیت خدمات فرودگاهی در این فرودگاه‌ها، رضایتمندی از عملکرد شرکتهای هواپیمایی نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

افشاری گفت: پس از جمع‌آوری بیش از  یک میلیون پرسش‌نامه زائران و مسافران در امسال در بررسی بیش از یک میلیون بازخورد، مشخص شد که در ۱۰ روز نخست سفرهای اربعین حسینی امسال ۷۱ درصد مسافران از ارائه خدمات در این فرودگاه‌ها، اظهار رضایت کرده‌اند.

در این طرح از ابتدای امسال بیش از یک میلیون پرسشنامه از مسافران جمع‌آوری شده است و تمام مشکلاتی که مسافران در این نظرسنجی ها اعلام کرده‌اند به مدیران فرودگاه‌های مربوطه ارسال می شود تا نسبت به رفع این مشکلات در فرودگاه‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر