|

طرح جامع مدیریت پسماند شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در یک قدمی نهایی شدن

طرح جامع مدیریت پسماند شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در یک قدمی نهایی شدن

با هدف ارتقای کیفیت خدمات و کاهش اثرات زیست‌محیطی، طرح جامع مدیریت پسماند فرودگاه امام خمینی(ره) در مراحل پایانی خود قرار دارد. این طرح که با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در حال تدوین است، راهکارهای نوینی برای مدیریت صحیح پسماندهای فرودگاه ارائه می‌دهد.

به گزارش کن نیوز؛  باتوجه به حجم کثیر پسماند تولیدی در شهرهای فرودگاهی و مراتب غیر قابل اغماض تبعات آن، وجود یک طرح جامع برای مدیریت پسماند و ارائه راهکارهای بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات عمومی با تاکید بر افزایش رضایت در خدمات‌دهی به مسافرین، موضوع قابل اهمیتی است که ایکائو نیز در سال‌های اخیر به عنوان یک فرصت به آن نگاه ویژه‌ای داشته است. لذا دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در سال گذشته پروژه «امکان سنجی و طراحی سیستم مدیریت پسماند» را در قالب یک طرح‌ پژوهشی کلید زد که هم‌اکنون مراحل پایانی آن در دست انجام است.

آخرین مطالعات صورت گرفته به‌منظور تدوین "طرح جامع مدیریت پسماند" در جلسه‌ی روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۳، به ریاست محسن احمدی، عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته پژوهش، و باحضور معاونین، مدیران‌کل و کارشناسان شرکت شهر فرودگاهی، توسط مشاور طرح از دانشگاه شهید بهشتی ارائه شد.

گفتنی است در این جلسه، اصلاحات و یکپارچه‌سازی راه‌حل‌های پیشنهادی در گفتمانی پویا و موثر جهت نهایی شدن طرح و اجرایی شدن هرچه سریعتر مدیریت پسماند اصولی در شهر فرودگاهی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر