|

هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه ای خطاب به کن‌نیوز ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت، از مسافران عزیزعذرخواهی کرد.

هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه ای خطاب به کن‌نیوز ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت، از مسافران عزیزعذرخواهی کرد.

در مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز هواپیمای ۸۵۱ زاهدان - تهران هواپیمایی AP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل گردید که با هماهنگی های صورت گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از این عزیزان پذیرایی بعمل آمد.

پس از  بررسی های بعمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت نمود.

در روز یکشنبه ۳۱  اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پرواز های تهران- یزد ۸۶۲ و ۶۱۹ یزد- مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد.

در ادامه برنامه های پروازی این هواپیما پرواز ۶۱۸ مشهد – یزد با مشکل فنی مواجه گردید که با توجه به زمانبر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد.

لذا مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافرین یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از این عزیزان صورت پذیرفت.

این پروازها پس از برنامه ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام گردید.

شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می داند از تمامی مسافرین عزیز این پروازها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی نموده و به اطلاع می رساند مهم‌ترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازها می باشد.

 

ارسال نظر