|

قشم ایر آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با پروازهای ویژه و خدمات متنوع

قشم ایر آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی با پروازهای ویژه و خدمات متنوع

هواپیمایی قشم ایر با افزایش تعداد پروازهای مستقیم از شهرهای مختلف کشور به نجف و ارائه خدمات متنوع در فرودگاه امام خمینی(ره)، شرایطی را فراهم کرده تا زائران اربعین حسینی سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنند.

به گزارش کن نیوز؛ کیان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل قشم ایر، در گفت‌وگو با خبرنگار کن نیوز، اظهار داشت: «علاوه بر مسیرهای همیشگی تهران-نجف-تهران و قشم-نجف-قشم، امسال پروازهای فوق‌العاده‌ای از شهرهای بوشهر، اهواز، بندرعباس،گرگان_نجف_گرگان و کرمانشاه به نجف و بالعکس برنامه‌ریزی شده است تا زائران عزیز در استان‌های مرزی نیز بتوانند به راحتی به عتبات مشرف شوند.»

وی افزود: «با توجه به گرمای هوا در ایام اربعین، اکثر پروازها در ساعات اولیه صبح یا غروب انجام می‌شود تا زائران سفری راحت و بدون دغدغه ای داشته باشند.»

فروش اینترنتی بلیت با نرخ‌های مصوب

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هواپیمایی قشم با تاکید بر اهمیت فروش اینترنتی بلیت، گفت: «زائران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی بوکینگ قشم ایر، بلیت خود را به صورت آنلاین و با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری خریداری کنند. این اقدام به منظور جلوگیری از بازار سیاه و ایجاد شفافیت در فرآیند فروش بلیت انجام می‌شود.»

 وی با اشاره به درخواست‌های زیاد هموطنان، به ویژه از استان‌های غربی کشور، گفت: «برای پاسخگویی به این تقاضا، پروازهای فوق‌العاده‌ای را به مقصد نجف برقرار کرده‌ایم.»

همچنین طبق تجربه سنوات گذشته و با دستور مدیرعامل محترم قشم ایر، در صورت ازدحام مسافران بازگشتی از نجف، انشاالله در برخی از پروازها، از هواپیمای پهن پیکر با ظرفیت ۲۸۴ نفر استفاده خواهیم کرد تا از ایجاد هرگونه مشکل برای زائران عزیز جلوگیری شود.

همچنین قشم ایر با برپایی موکب شهید آرمان علی وردی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره) به زائران خدمات متنوعی از جمله پذیرایی و اهدای اقلام فرهنگی را انجام خواهد داد.

کیان با تاکید بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات توسط زائران، از آن‌ها خواست تا برای خرید بلیت تنها از درگاه اینترنتی رسمی قشم ایر استفاده کنند و از خرید بلیت از منابع غیرمعتبر خودداری نمایند.

https://apps.qeshm-air.com/arbaeen

لازم به ذکر است باتوجه به تقاضای بالای بلیت های اربعین و محدودیت ناوگان، ظرفیت ها به صورت پلکانی و متناسب بر روی سایت قشم ایر باز می شود که زائران عزیز در بازه های زمانی مختلف می توانند با مراجعه به سایت بلیت خود را تهیه نمایند.

همکاران ما در قشم ایر، به صورت شبانه‌روزی در زمین و آسمان در تلاش اند تا پروازهایی با کیفیت و ایمنی را برای زائران اربعین حسینی فراهم کنند ولی با توجه به حجم بالای پروازها در ایام اربعین و ترافیک فرودگاهی و شرایط خاص آب و هوایی، احتمال بروز تاخیر در برخی پروازها وجود دارد که خواهشمندیم زائران گرامی با صبر و شکیبایی، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

لازم به ذکر است که هواپیمایی قشم در سال گذشته موفق شد یکی از کم‌تاخیرترین ایرلاین‌ها در ایام اربعین باشد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا امسال نیز این روند ادامه یابد.

 

ارسال نظر