|

علی شورمیج گفت:

امور رفاهی از مهمترین حوزه‎ها برای خدمت‎ به کارکنان و رضایت شغلی آنهاست

امور رفاهی از مهمترین حوزه‎ها برای خدمت‎ به کارکنان و رضایت شغلی آنهاست

معاون توسعه مدیریت و منابع در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مدیریت رفاه و خدمات پشتیبانی، امور رفاهی را یکی از مهمترین حوزه‎ها برای خدمت‎ به کارکنان و ایجاد رضایت شغلی در آنها عنوان کرد.

علی شورمیج با اشاره به تغییرات اخیر انجام شده در این معاونت گفت: با بررسی‎هایی که با مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی داشتیم، متوجه شدیم بیش از 30 درصد از وظایف این اداره کل صرف امور رفاهی می‎شود و این عدد بزرگی بود که ما را بر آن داشت تا با توجه به اهمیت این حوزه و نیاز به رشد و چابکسازی آن طرح استقلال آن از این اداره کل و ایجاد مدیریت رفاه و خدمات پشتیبانی را مطرح کنیم که خوشبختانه در هیات مدیره نیز تصویب و ابلاغ شد.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود و فشار آن بر کارکنان و بازنشستگان گفت: وظیفه ما است که با فراهم کردن خدمات رفاهی به یاری همکاران بپردازیم و فشارها را بر آنها کاهش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع از آقای بابازاده مدیریت پیشین به عنوان فردی زحمتکش، پرتلاش و پای کار یاد کرد و گفت: این تغییر برای تعالی اهداف شرکت و به ثمر رساندن انتظارات موجود رخ داده است.

وی افزود: به دلیل تعدد مراجعات و حساسیت نتایج، فعالیت برای همکاران در حوزه رفاهی بیش از دیگر بخش‎ها خودنمایی می‎کند.

شورمیج با اشاره به اینکه سرپرست امور رفاهی و خدمات پشتیبانی، 23 سال سابقه کار دارد، گفت: امیدوارم آقای اسفندیار با تجربه و نگرشی که به امور مالی و اقتصادی در رفاه کارکنان دارند، با ایجاد یک هماهنگی و تعامل داخلی و همچنین نگاه یکسان به همه کارکنان شرکت در حوزه‎های مختلف، موجب افزایش رفاه همکاران شوند.

در ادامه مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‎های محمد بابازاده گفت: یکی از اولویت‎های مدیرعامل توجه به سرمایه انسانی و منابع انسانی در شرکت است و برای همین لزوم انجام اقداماتی در دو حوزه اجرایی و ساختاری احساس شد.

احمد مظفر ادامه داد: تاکنون در حوزه اجرایی با حمایت‎های آقای شورمیج و آفای امیرمکری اقدامات خوبی انجام شده است و در حوزه ساختاری نیز با مشورت معاونت توسعه مدیریت و منابع  و موافقت مدیرعامل طرح تغییرات ساختاری را به هیات مدیره ارسال کردیم که خوشبختانه با همراهی آنها تصویب و برای اجرا ابلاغ شد.

در بخش دیگری از این مراسم سرپرست مدیریت رفاهی و خدمات پشتیبانی با قدردانی از اعتمادی که به وی شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر برای دستیابی به اهداف رفاهی شرکت، متناسب با برند و جایگاه کارکنان آن تلاش کنیم.

جعفر اسفندیار با اشاره به اینکه با استفاده از تجربیات خارج و داخل مجموعه می‎توان برای اقدامات بهتر برنامه‎ریزی کرد، گفت: آقای بابازاده تلاش‎های زیادی کرده‎اند و امیدوارم بتوانم از تجربیات و دانش ایشان و دیگر همکاران برای برنامه‎ریزی و اجرای کارها استفاده کنم.

وی همچنین یکی از اولویت‎های اصلی خود را موضوع بیمه بیان کرد و گفت: کارکنان و بازنشستگان نباید وقتی به بیمارستان می‎روند دغدغه دیگری به جز درمان داشته باشند و باید امور بستری و پرداخت‎های آنها به خوبی مدیریت شود.

اسفندیار با بیان اینکه در قانون خاص بخش رفاهی و زیرسازی برای نیازهای مهم و اصلی آن پیگیری خواهد شد، گفت: ما باید برای افزایش و بهبود کیفیت خدمات رفاهی برای کارکنان و بازنشستگان در شهرستان‎ها با تعیین یا تقویت نمایندگان امور رفاهی در فرودگاه‎ها اقدام کنیم.

وی در پایان فراهم کردن امکانات برای امور ورزشی، تفریحی، گردشگری و اسکان را از دیگر موارد مهم برای برنامه‎ریزی و اقدام در رفاه دانست و گفت: از امروز در رفاه «کاری می‎کنیم که بماند نه اینکه بمانیم» و این شعارمان خواهد بود.

گفتنی است، این مراسم امروز، 15 مرداد، با حضور مدیران و رؤسای مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع در سالن جلسات روابط عمومی برگزار شد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر