|

قصه تلخ تنها بازمانده پرواز میشیگان

قصه تلخ تنها بازمانده پرواز میشیگان

فاجعه سقوط خطوط هوایی «نورث وست» که به پرواز ناتمام شهرت پیدا کرد یک بازمانده خردسال داشت.

به گزارش کن نیوز؛ هنوز با گذشت ۳۶ سال از سانحه خطوط هوایی «نورث وست» در میشیگان آمریکا، بسیاری این سقوط دردناک را مرگبارترین سانحه هوایی آمریکا می‌دانند.

در تاریخ ۱۶ آگوست ۱۹۸۷، پرواز شماره ۲۵۵ خطوط هوایی نورث وست اندکی پس از برخاستن در زیر گذرگاه بین ایالتی در جاده «میدل بلت» در نزدیکی فرودگاه متروپولیتن دیترویت سقوط کرد.

این سانحه دردناک موجب کشته شدن ۱۵۶ نفر از خدمه و سرنشینان شد و تنها بازمانده آن یک کودک چهار ساله به نام «سیسلیا سیچان» بود که از لای لاشه منهدم شده هواپیما پیدا شد.

این هواپیما قرار بود طبق برنامه به سمت کالیفرنیا پرواز کند که اندکی پس از پرواز و بنابر گفته شاهدان عینی هواپیما به سمت چپ و راست کشیده می‌شد.

ناپایداری هواپیما باعث شد بال چپ به تیر چراغ برق فرودگاه برخورد کند و در نتیجه آسیب قابل توجهی به بال وارد شود؛ سپس هواپیما به چند تیر چراغ برق دیگر، و سقف یک ساختمان برخورد کرد و در نهایت سقوط کرد.

بر اساس گزارش کن نیوز، بعدها تنها بازمانده این سانحه دردناک هوایی با حضور در یک مستند تلویزیونی اعلام کرد که هیچ تصویری از زمان سقوط هواپیما به خاطر ندارد و فقدان پدر و مادر و برادر شش ساله‌اش در این سالها موجب رنج و سختی در زندگی او شده است. سیسیلیا که توسط توسط عمو و عمه خود بزرگ شده، همواره با این پرسش مواجه است که چرا او باید تنها بازمانده از خانواده خود بعد از آن سانحه دردناک باشد.

 

ارسال نظر