|

پروازهای لغو شده در آمریکا به کمترین میزان در ۱۰ سال گذشته رسید

پروازهای لغو شده در آمریکا به کمترین میزان در ۱۰ سال گذشته رسید

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده آمریکا (FAA) اعلام کرد که تنها ۱.۴ درصد از پروازها در نیمه اول سال ۲۰۲۴ لغو شده است که این رقم یکی از پایین‌ترین نرخ‌ها در ۱۰ سال گذشته است.

به گزارش کن نیوز؛ اداره هوانوردی فدرال (FAA) اعلام کرد: تنها ۱.۴ درصد از پروازها در نیمه اول سال ۲۰۲۴ لغو شده است که این رقم یکی از کمترین میزان لغو پرواز در ۱۰ سال گذشته است. این خبر دلگرم‌کننده‌ای برای مسافران است، به خصوص با توجه به اینکه صنعت هوانوردی طی چند سال گذشته با چالش‌های متعددی از جمله کمبود کارکنان و همه‌گیری COVID-۱۹ مواجه بوده است.

با وجود این شروع مثبت، طوفان‌های شدید در اواخر ژوئن باعث لغو هزاران پرواز، به ویژه در خطوط هوایی یونایتد شد. با این حال، به طور کلی، صنعت هوانوردی ایالات متحده در حال بهبود است و تقاضای سفر هوایی در حال افزایش است. در واقع، در ۷ ژوئیه، روز استقلال، اداره امنیت حمل و نقل (TSA) بیش از ۳ میلیون مسافر را در فرودگاه‌های سراسر کشور غربالگری کرد که این رقم رکورد جدیدی به شمار می‌رود.

دولت ایالات متحده برای کمک به کاهش دردسرهای سفر برای مسافران، اقداماتی را برای مدرن کردن فرودگاه‌ها، گسترش حمایت از مسافران و تضمین بازپرداخت و غرامت به مسافران در صورت لغو یا تغییر پرواز انجام داده است.

منبع:simpleflying

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر