یک شکایت جنجالی از دو ایرلاین بزرگ که مسافرانش مصدوم هم نشدند
خسارت ۲۰۰ هزار دلاری برای آسیب عاطفی مسافران!

فرودگاه بینالمللی سیاتل-تاکوما اعلام کرد که یک هواپیمای ژاپن ایرلاینز که در حال ورود به باند فرودگاه سیاتل بود، در حین حرکت روی زمین به دم یک هواپیمای دلتا ایرلاینز که پارک شده بود برخورد کرد. در این حادثه که ۵ فوریه ۲۰۲۵ رخ داد، بر اساس ادعای فرودگاه سیاتل، هیچ مصدومی گزارش نشده اما پیرو آن، یک شکایت در دادگاه فدرال سیاتل به نمایندگی از مسافران درگیر در این برخورد زمینی ثبت شده است، چون شاکی پرونده معتقد است مسافران دچار کشیدگی ستون فقرات شده و آسیب عاطفی دیده اند!
به گزارش کن نیوز، این شکایت که توسط گروه حقوقی هرمان ثبت شده است، گزارش میدهد که هواپیمای JAL که به تازگی از توکیو فرود آمده بود، در حین حرکت به سمت گیت به دم هواپیمای دلتا که ثابت بود برخورد کرد.
بر اساس این گزارش، یک سخنگوی دلتا ایرلاینز به KOMO News گفت که هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که به مقصد پورتو والارتا، مکزیک در حال حرکت بود، ۱۴۲ مسافر داشت.
عکسهایی که توسط مسافران و مسافران فرودگاه با KOMO News به اشتراک گذاشته شدهاند، نشان میدهند که بال هواپیمای ژاپن ایرلاینز بخشی از دم هواپیمای دلتا را بریده است.
این شکایت ادعا میکند که یک زوج و دو دختر جوان آنها در این برخورد مصدوم شدهاند، چیزی که فرودگاه سیاتل آن را رد می کند.
این سند همچنین ادعا میکند: بسیاری از مسافران دچار کشیدگیهای جدی ستون فقرات شدهاند.
این شکایت خاطرنشان کرد که این آسیبها معمولاً یک یا دو روز پس از حادثه ظاهر میشوند و با گذشت زمان بدتر میشوند و بر تعطیلات خانواده تأثیر میگذارند. علاوه بر این، یک مادر در حالی که کودکش را در آغوش داشت، از کودک دیگرش مراقبت میکرد که هواپیما مورد برخورد قرار گرفت. با توجه به سلسله سقوطهای وحشتناک اخیر هواپیماها، تجربه آنها از نظر عاطفی نیز ترسناک بود.
گروه حقوقی هرمان که سابقه طولانی در دعاوی هواپیمایی دارد، از جمله نمایندگی قربانیان سقوط پرواز کره ایر KAL 007 در سال ۱۹۸۳ و سقوطهای هواپیماهای بوئینگ مکس، پیگیری این پرونده را نیز برعهده دارد.
هرمان اعلام کرد که این برخورد تحت کنوانسیون مونترال ۱۹۹۹ قرار میگیرد که به هر مسافر بدون نیاز به اثبات تقصیر، حداکثر حدود ۲۰۰,۰۰۰ دلار غرامت تعلق میگیرد.
ارسال نظر