|

«هواپیمایی ریاض» حامی رسمی فوتبال «کونکاکاف» شد

«هواپیمایی ریاض» حامی رسمی فوتبال «کونکاکاف» شد

هواپیمایی ریاض، شرکت هواپیمایی جدید و دیجیتال عربستان سعودی، امروز با کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب (کونکاکاف) سند همکاری چندساله امضا کرد.

به گزارش کن نیوز؛ این همکاری به هواپیمایی ریاض کمک می‌کند تا حضور خود را در عرصه ورزش‌های جهانی گسترش دهد.

گفتنی است هواپیمایی ریاض به عنوان حامی رسمی هوایی کونکاکاف، این ایرلاین از تمامی مسابقات ملی و باشگاهی این کنفدراسیون در آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب حمایت خواهد کرد. این همکاری شامل حمایت از فوتبال مردان، زنان و جوانان است.

عثمان النعیمه، معاون بازاریابی و ارتباطات شرکت هواپیمایی ریاض، گفت: ما از اعلام این همکاری استراتژیک بسیار خرسندیم، زیرا ورزش قدرت متحد کردن جهان را دارد.

وی افزود: در هواپیمایی ریاض، ما به اتصال جوامع و ایجاد پل بین فرهنگ‌ها، زبان‌ها و تجربیات مختلف اعتقاد داریم. همکاری ما با کونکاکاف، طرفداران فوتبال را به بازی‌های هیجان‌انگیز در کشورهای منطقه کونکاکاف نزدیک‌تر خواهد کرد.

فیلیپ موگیو، دبیرکل کونکاکاف، گفت: «این همکاری با هواپیمایی ریاض فصل جدیدی را برای کونکاکاف رقم می‌زند.»

شایان ذکر است که هواپیمایی ریاض قرار است فعالیت خود را از سال ۲۰۲۵ آغاز کند و تا سال ۲۰۳۰ به بیش از ۱۰۰ مقصد در سراسر جهان پرواز خواهد کرد.

این همکاری نشان‌دهنده تلاش‌های هواپیمایی ریاض برای گسترش حضور خود در سطح جهانی و حمایت از ورزش به عنوان یک عامل مهم در ایجاد ارتباطات بین‌المللی است.

منبع:airlinergs

ترجمه:فائز امین پویا

 

ارسال نظر