|

تنش در فرودگاه ریاض به دلیل تاخیر در پرواز

تنش در فرودگاه ریاض به دلیل تاخیر در پرواز

در پی تاخیر۲۴ ساعته یک پرواز به مقصد پکن، گروهی از مسافران چینی در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض دست به اعتراض زدند و با سر دادن شعارهایی، نارضایتی خود را از خدمات فرودگاه ابراز کردند.

به گزارش کن نیوز؛ در پی تاخیر پرواز درگیری عجیبی در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض رخ داد. گروهی از مسافران چینی با سر دادن شعار "بازگشت به چین" باعث سردرگمی مسافران بین المللی دیگر شدند.

 این گروه از مسافران پس از تاخیرهای مکرر پرواز خود به سمت پکن که قرار بود ساعت ۲ بامداد روز ششم اکتبر انجام شود، شروع به سر دادن این شعار کردند. ابتدا اعلام شد که پرواز دو ساعت تاخیر دارد؛ اما با وخیم تر شدن اوضاع، کارکنان پذیرش فرودگاه محل کار خود را ترک کردند که منجر به تاخیرهای بیشتری تا مجموعا نزدیک به ده ساعت شد. با نزدیک شدن ساعت به ۱۲:۳۰ بعد از ظهر، همچنان به مسافران اجازه سوار شدن به هواپیما داده نشده بود و این موضوع باعث ناراحتی و اعتراض شدید مسافرانی شد که در فرودگاه گرفتار شده بودند.

با گذشت زمان و سرگردانی برخی از مسافران به مدت تقریبا ۲۴ ساعت، ناامیدی افزایش یافت و منجر به اعتراضات خودجوش شد. یکی از شاهدان عینی اشاره کرد که فردی در میان جمعیت این شعار را سر داد که به سرعت در میان سایر مسافران هم‌صدا شد.

منبع: dimsumdaily

ترجمه:فائزه امین پویا

 

ارسال نظر