عذر بدتر از گناه کیش ایر

رامین کاشف آذر، معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرده است که علت فروش بلیت به دو برابر قیمت به مسافران، انجام پرواز بصورت یک سر خالی به کیش برای بازگرداندن مسافران بود.
او گفته از آنجا که برای جابجایی مسافران، یک سر پرواز خالی بود بلیت به صورت باز (open) فروخته شد (بلیت اوپن به نوعی از بلیت هواپیما گفته میشود که مسافر میتواند به وسیله آن از شهر خود به مقصد اول پرواز کرده و سپس از مقصد دوم به شهر مبدا باز گردد.) و اگر بلیت به این صورت فروخته نمیشد دلالی بلیت بوجود میآمد و بلیت ۵ تا ۶ میلیون تومان نیز فروخته میشد.
وی همچنین افزود: مسافران در روزهای هفتم و هشتم فروردین بلیت یک سر سفر با قیمت نازلی خریداری کردند و بلیت بازگشت را تهیه نکرده بودند به همین دلیل، موقع بازگشت بدون بلیت در فرودگاه حضور پیدا کردند.
پینوشت کننیوز:
سوال اینجاست که آیا امکان فروش بلیط اوپن از طرف شورایعالی هواپیمایی کشوری که نهاد قیمت گذاری بلیط هواپیما است به شرکتهای هواپیمایی داده شده یا این اتفاق خودسرانه رخ داده است؟ که در این صورت نیاز است که نهادهای نظارتی هرچه سریعتر نسبت به برخورد با این موضوع اقدام کنند تا مجدد شاهد چنین قیمت گذاری های خودسرانهای نباشیم.
ارسال نظر