عذرخواهی قشمایر از معطلی مسافران داخل هواپیمای مشهد - تهران

شرکت هواپیمایی قشم ایر در پی تاخیر پرواز مشهد - تهران و معطلی مسافران در هواپیما اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش کن نیوز، پرواز قشمایر از مشهد به تهران که قرار بود بامداد جمعه انجام شود، به دلیل بروز مشکل در فرودگاه هاشمینژاد مشهد با تأخیر مواجه شد و به گفته مسافران، آنها بیش از یکونیم ساعت بدون تهویه مناسب در داخل هواپیما حضور داشتهاند.
در این راستا، شرکت هواپیمایی قشم ایر در اطلاعیه ای به رکنا اعلام کرد: در پاسخ به شکایت ثبت شده از سوی یکی از مسافران پرواز شماره ۱۲۵۳ شرکت هواپیمایی قشم در مسیر مشهد به تهران، به استحضار میرساند، پرواز مذکور در تاریخ مربوطه، در ساعت ۱۳:۱۰ در فرودگاه مشهد به زمین نشست. فرآیند سوار شدن مسافران (بردینگ) رأس ساعت ۱۳:۳۰ آغاز و در ساعت ۱۳:۴۵ گیت بسته شد. همچنین آخرین مسافر در ساعت ۱۳:۵۲ در هواپیما مستقر گردید.
نظر به محدودیتهای عملیاتی در فرودگاه شهید هاشمینژاد مشهد و صدور مجوز پرواز برای هر هواپیما به فاصله زمانی ۱۰ دقیقه، زمان انتظار قبل از برخاست اجتنابناپذیر بوده است. همچنین با توجه به دمای ۱۰ درجه سانتیگراد در آن بازه زمانی، امکان اتصال دستگاه تهویه هوای خنک به کابین وجود نداشت.
پرواز در ساعت ۱۴:۲۸ عملیات تاکسی را آغاز کرده و نهایتاً در ساعت ۱۴:۴۷ فرودگاه مشهد را به مقصد مهرآباد تهران ترک نموده است. بر این اساس، از لحظه استقرار آخرین مسافر تا زمان حرکت پرواز، مجموعاً ۳۶ دقیقه سپری شده است.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: در طول این مدت، کلیه خدمات و تجهیزات مورد نیاز، مطابق با رویههای عملیاتی، در اختیار هواپیما قرار گرفته است. در پایان، ضمن پوزش بابت نارضایتی پیشآمده، به اطلاع میرساند جلب رضایت مسافران همواره از اولویتهای اصلی این شرکت بوده و خواهد بود.
ارسال نظر