|

با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت هواپیمایی چابهار همراه با دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

با آغاز سال تحصیلی جدید شرکت هواپیمایی چابهار همراه با دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان

شرکت هواپیمایی چابهار با همراهی بنیاد برکت و مشارکت همکاران شرکت هواپیمایی چابهار بیش از 200 کیف و لوازم تحریر در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان توزیع گردید.

به گزارش کن نیوز؛ قلعه نوئی مدیر روابط عمومی شرکت #هواپیمایی_چابهار با بیان اینکه این کیف‌ها و لوازم تحریر تهیه شده با همراهی بنیاد برکت و مشارکت همکاران شرکت هواپیمایی تهیه شده بود که شامل 220 کیف مدرسه، 1400 دفتر خط دار و دفتر نقاشی، 1400 مداد و خودکار، 1400 پاک کن، تراش، خط کش و مدادرنگی و بیش از 200 بسته مداد رنگی مجزا ... بوده است، گفت: این بسته ها در روستای سدکی بخش هامون شهرستان زابل، روستای حاجی دو کله و میرجعفرخان بخش هیرمند شهرستان زابل، حاشیه شهر زاهدان و روستاهای بخش دلگان شهرستان ایرانشهر با حضور نماینده ویژه اداره آموزش و پرورش و همکاری دفتر دکتر سرگزی نماینده محترم مردم حوزه انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، هامون توزیع گردید.

 مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی چابهار افزود این بسته‌ها در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی و مقطع اول متوسطه در نقاط هدف توزیع شد. 

 وی ضمن تشکر از مجموعه‌های همراه برای مشارکت در این طرح بیان کرد برای شناسایی مناطق و مدارس هدف از ظرفیت گروه های جهادی و خیریه های فعال در استان استفاده شد. جا دارد از هواپیمایی کاسپین که برای انتقال این مرسولات از مبداء تهران به مقصد زاهدان مشارکت و همراهی ویژه‌ای را مبذول داشتند تقدیر و تشکر نمود.

photo_1_2024-10-17_16-21-29

ارسال نظر