|

اختلال سیستم پرداخت ارز در ترمینال سلام سریعاً مورد پیگیری قرار گرفت

اختلال سیستم پرداخت ارز در ترمینال سلام سریعاً مورد پیگیری قرار گرفت

دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به اطلاع مسافرین عزیز می‌رساند؛ باتوجه به ایجاد اختلال در سیستم پرداخت ارز مسافرتی ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، با اطمینان از عدم وجود مشکل در زیرساخت‌های شهر فرودگاهی از لحظات اولیه بروز مشکل در سیستم ارز، این موضوع از بانک ملی و بانک مرکزی پیگیری شده است.

به گزارش کن نیوز؛ در اطلاعیه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) آمده است: به منظور جلوگیری از ایستایی مسافران و ایجاد نارضایتی، با هماهنگی بانک ملی پرداخت ارزی به مسافران در ترمینال سلام به صورت دستی، به عنوان راه‌حل جایگزین صورت گرفته است.

بر اساس اعلام سرهنگ جان‌پرور، رئیس مرز هوایی فرودگاه، سیستم‌های فراجا مشکلی ندارد.

همچنین پیرو آخرین گزارش‌های دریافتی، این اختلال به دلیل نقص ارتباط بین بانک مرکزی و بانک ملی بوده و شیوه پیکره‌بندی سامانه بانک مرکزی عامل این اختلال در ارائه ارز مسافری در ترمینال سلام بوده است.

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تا زمان اطمینان از رفع اختلال پیش‌آمده موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر