|

پاداش فوق العاده شرکت هواپیمایی امارات به کارکنان خود

پاداش فوق العاده شرکت هواپیمایی امارات به کارکنان خود

شرکت هواپیمایی امارات، پس از کسب سود سرشار برای سال مالی خود منتهی به ۳۱ مارس، پاداش ۲۰ هفته ای را به کارمندان واجد شرایط پرداخت خواهد کرد.

به گزارش کن نیوز، این پاداش پس از دومین سال متوالی با رکورد سود گروه، در فهرست حقوق و دستمزد ماه می گنجانده خواهد شد، به نظر می‌رسد این شرکت هواپیمایی به وضعیت مطلوبی پس از همه‌گیری جهانی ناشی از ویروس کرونا در سفرهای هوایی بازگشته است.

این شرکت هوانوردی روز دوشنبه اعلام کرد که سودی به میزان ۱۸.۷ میلیارد درهم به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد جهش داشت.

درآمد گروه ۱۵ درصد به صورت سالانه افزایش یافت و به رکورد ۱۳۷.۳ میلیارد درهم رسید که ناشی از تقاضای قوی مشتریان در سراسر مشاغل آن بود.

نیروی کار این شرکت سالانه ۱۰ درصد رشد کرد و به رکورد ۱۱۲۴۰۶ کارمند رسید، زیرا خطوط هوایی همچنان به استخدام کارکنان در سراسر جهان برای پشتیبانی از گسترش عملیات و تقویت قابلیت های آینده ادامه می دهند.

این گروه همچنین به دنبال استخدام هزاران خدمه کابین، خلبان، مهندس، کارگزار خدمات مشتری، کارکنان فناوری اطلاعات و سایر متخصصان از سراسر جهان است تا بلندپروازی‌های رشد خود را هدایت کند.

این دومین سال متوالی است که امارات پاداش های سنگینی را برای کارکنان خود اعلام می کند. بیش از ۵۰۰۰۰ کارمند آن ۲۴ هفته با حقوق ماه می ۲۰۲۳ حقوق دریافت کردند.

تهیه و ترجمه: کن نیوز

ارسال نظر