|

سخنگوی اقتصادی دولت؛

دولت منتظر تکمیل گزارش ستاد کل نیروهای مسلح درباره سقوط بالگرد رییس‌جمهور است

دولت منتظر تکمیل گزارش ستاد کل نیروهای مسلح درباره سقوط بالگرد رییس‌جمهور است

احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص پیگیری دلایل حادثه پیش آمده برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: به طور مشخص در خصوص سقوط بالگرد همگی منتظر هستیم تا گزارش کمیته ویژه ستاد کل نیروهای مسلح تکمیل و اعلام شود.

به گزارش کن نیوز؛ سخنگوی اقتصادی دولت گفت: به طور مشخص در خصوص سقوط بالگرد همگی منتظر هستیم تا گزارش کمیته ویژه ستاد کل نیروهای مسلح تکمیل و اعلام شود. اما دولت سیزدهم بطور کلی در نوسازی ناوگان تلاش کرد از روش‌های ممکن توسط دستگاه ها برای دور زدن تحریم‌ها بهره گیری کند.

احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در خصوص پیگیری دلایل حادثه پیش آمده برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: به طور مشخص در خصوص سقوط بالگرد همگی منتظر هستیم تا گزارش کمیته ویژه ستاد کل نیروهای مسلح تکمیل و اعلام شود. اما دولت سیزدهم بطور کلی در نوسازی ناوگان تلاش کرد از روش‌های ممکن توسط دستگاه ها برای دور زدن تحریم‌ها بهره گیری کند.

وی با بیان اینکه ۶۶ فروند هواپیما در تایپ های مختلف وارد کشور شد، گفت: ۷ فروند آن هواپیمای سبک و ۵۹ مورد فروند مسافربری بوده است. علا‌وه بر این در این مدت ۱۴ فروند هواپیما زمین گیر شده تعمیر و به فعالیت بازگشت و ۵ فروند نیز هلیکوپتر وارد کشور شد.

 

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر