|

خطوط هوایی ژاپن پروازهای داخلی رایگان برای گردشگران خارجی ارائه می‌دهد

خطوط هوایی ژاپن پروازهای داخلی رایگان برای گردشگران خارجی ارائه می‌دهد

خطوط هوایی ژاپن با ارائه‌ پروازهای داخلی رایگان، فرصتی طلایی برای کاوش در جاذبه‌های گردشگری این کشور را فراهم کرده که مسافران با رزرو یک پرواز بین‌المللی، می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، به شهرهای مختلف ژاپن سفر کنند.

به گزارش کن نیوز؛ خطوط هوایی ژاپن فرصت بی‌نظیری را برای گردشگران فراهم کرده است تا با رزرو یک پرواز بین‌المللی، از پروازهای داخلی رایگان بهره‌مند شوند و گوشه و کنار زیبای این کشور را کشف کنند. این کمپین جذاب از ۱۰ سپتامبر آغاز شده و به مسافران اجازه می‌دهد تا با خیالی آسوده و بودجه‌ای کمتر، سفر خود را در ژاپن برنامه‌ریزی کنند.

برای بهره‌مندی از این پیشنهاد، مسافران باید هم پرواز بین‌المللی و هم پرواز داخلی خود را به صورت همزمان و در یک رزرو واحد با خطوط هوایی ژاپن رزرو کنند.

شبکه گسترده پروازهای داخلی خطوط هوایی ژاپن، با پوشش ۶۴ فرودگاه، این امکان را به مسافران می‌دهد تا از کارخانه‌های نیگاتا، سواحل بکر اوکیناوا و ۱۷ مکان تاریخی ثبت‌شده در یونسکو در کیوتو بازدید کنند.

مسافران آمریکایی در صورتی که بیش از ۲۴ ساعت در اولین مقصد خود در ژاپن توقف کنند، باید هزینه اضافی ۱۰۰ دلاری پرداخت نمایند. براساس گزارش کن‌نیوز اما این هزینه برای شهروندان تایلند، سنگاپور، استرالیا، نیوزیلند، ویتنام، فیلیپین، اندونزی، هند و تایوان اعمال نمی‌شود.

منبع:usatoday

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر